Gyakran ismételt kérdések
Kedves Vásárlónk!
Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérjük, fuss át a GY.I.K.-en. Lehet, más már gondoskodott arról, hogy neked ne kelljen kérdést feltenned.
Hogyan tudok rendelni?
A rendelés részletes menetét tartalmazza az ÁSZF (4. pont – Rendelés menete), de zanzásítottuk neked a legegyszerűbb tennivalókat:
Ha pontosan tudod, hogy mire van szükséged, akkor a termékre legjellemzőbb kulcsszó keresőbe történő beírásával reményeink szerint egyből odajutsz a kívánt hardver alkatrészhez.
Ha ez valamilyen okból nem sikerülne, akkor a kategóriákon belül tudod kiválasztani és megnézni a teljes választékot (és jelezd, kérlek az ügyfélszolgálaton, hogy hibát tapasztaltál – előre is köszönjük!).
Az eredményesen kiválasztott elemnél a „kosár” ikonra kattintva máris a vásárlás előtti célegyenesbe jutottál, csupán annyit kell eldöntened, hogy hány darabra van szükséged és milyen formában szeretnéd átvenni a rendelésed.
Keresd meg az oldal jobb felső sarkában a kosaradat, telepakolva minden jóval és kövesd a rendelési utasításokat.
Kell regisztrálnom, ha vásárolni szeretnék?
A vásárláshoz nem kötelezünk téged regisztrációra, amennyiben mégis szeretnél, az oldal tetején a "Hozzon létre egy fiókot" linknél megteheted.
A regisztráció gyors és könnyű, ráadásul, ha elégedett voltál a vásárlással, biztosan visszatérsz még hozzánk, így a bejelentkezéssel követheted a rendeléseid állapotát, értékelheted a megvásárolt termékeket, és a következő alkalommal egyszerűbb lesz a rendelésed leadása.
Milyen szállítási módokból választhatok?
Jelenleg az MPL kézbesíti a csomagodat, ha a házhoz szállítást választottad, de tárgyalásokat folytatunk egyéb csomagszállítási szolgáltatókkal azért, hogy még kényelmesebbé tehessük számodra a vásárlást. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt (kérlek, nagyon figyelj oda, hogy a személyes adataid megadásakor fokozottan ellenőrizd, helyes információkat adtál-e meg? A csomag csak akkor érkezik meg hozzád időben, ha a cím valódi, és a mobilodon elérhető vagy).
Ezen kívül MOL PostaPont, postai csomagátvétel és csomagautomata áll rendelkezésedre – Te döntöd el, melyiket választod.
Személyes átvételre az üzletünkben nyújtunk lehetőséget, ami lehet, hogy nem olyan kényelmes megoldás, mint a házhoz szállítás, de ebben az esetben találkozhatsz a majdnem mindig mosolygó ügyfélszolgálatos kollégáinkkal és személyes kapcsolatot köthetsz a vásárlásodhoz, ami számunkra nagyon fontos.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
Jelenleg az egyetlen díjmentes szállítási lehetőség a helyszíni átvétel, amennyiben házhoz szállítást rendelsz vagy az egyéb átvételi pontokat választod, a szállítási díj mértékét mindig a rendelésed szabja meg. A pontos értéket a rendelési folyamatod végén láthatod majd.
Mindent raktárról szállítotok, amit a webáruházban látok?
NEM!
Annak ellenére, hogy biztosítunk személyes átvételt a telephelyünkön, azért időbe kerül, amíg a megrendelt termékedet beszerezzük. A rendeléseket munkanapokon 12 óráig dolgozzuk fel, ha 12 előtt adod le a tiédet, még aznap sorra kerülsz, így számíthatsz rá, hogy 1, maximum 2 napon belül átveheted az üzletünkben, egyéb szállítási mód választása esetén számolj rá még egy napot.
Ha 12 után érkezik be a rendelésed, azzal majd csak a következő munkanapon tudunk foglalkozni (ez fokozottan érvényes a pénteken leadott vagy az ünnepnapokat érintő rendelésekre).
A megrendelés után e-mailben tájékoztatunk majd a termék legkorábban várható szállítási idejéről.
Az árak tartalmazzák az áfát?
IGEN!
Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót (konyhanyelven: amit látsz, annyit fizetsz).
Kapok számlát a vásárlásomról?
IGEN!
Minden vásárlásról állítunk ki számlát, amihez a választott fizetési mód alapján fogsz hozzájutni (ha készpénzes, akkor az üzletünkben kapod kézhez, ha előre utalsz, akkor e-mailben kapod meg, ha utánvéttel fizetsz, a csomagodban lapul majd).
Milyen garanciát vállaltok a termékekre?
Termékeinket gyártói garanciával szállítjuk, ami az esetek 90%-ban 12 hónap, ettől eltérően az adott termékre vonatkozó jótállást vállaljuk.
Kivétel ez alól a Mindent Is! kategória - amit innen vásárolsz, az már örökre a tied marad - ezekre a termékekre nem tudunk garanciát vállalni és visszavásárlási igényt se tudsz rájuk érvényesíteni - az ára azért annyi, amennyi (vagy amennyit mondasz rá).
Ha rendeltem valamit, de végül mégsem kérném, visszaveszitek?
IGEN!
Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül – ebben az esetben egyrészt szomorúak leszünk, másrészt viszont visszafizetjük részedre a teljes vételi árat a szállítási költség kivételével (természetesen csak akkor, ha az áru sértetlen állapotban kerül vissza hozzánk), valamint a visszaküldés költségét is te állod. Az erre vonatkozó részletes kifejtést megtalálod az ÁSZF-ben (8. pont – Elállási tájékoztató).
Kivétel ez alól a Mindent Is! kategória - amit innen vásárolsz, az már örökre a tied marad - ezekre a termékekre nem tudunk garanciát vállalni és visszavásárlási igényt se tudsz rájuk érvényesíteni - az ára azért annyi, amennyi (vagy amennyit mondasz rá).
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről!
Aggodalomra semmi gond.
A háttérben dolgozó ügyfélszolgálatos kollégák minden rendelést regisztrálnak, tájékoztatást kapsz arról, ha feldolgozták a rendelésed és értesítenek a várható szállítási időről.
Viszont ahhoz, hogy gyorsan és gond nélkül tudjuk teljesíteni a rendelésed, nagyon fontos, hogy pontos adatokat adj meg a webáruházban az erre kijelölt felületen. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mailt, lehetséges, hogy elírtad az e-mail címed, ezért kérlek: tényleg olyan e-mail címet és mobilszámot adj meg, amelyiken elérhetünk téged – amennyiben a rendelési név vagy cím hibás, meghiúsulhat a szállítás.
„Várható szállítási idő: … „ Ez mit jelent?
Mivel a webáruházunk nem raktárról szállít, így a rendelésed követően kerül beszerzésre az adott termék, ez várhatóan 1-2 napot jelent, plusz rá kell számolni a házhozszállítási vagy csomagátvételi időt. A legoptimálisabb esetben max 3 napon belül megkapod a rendelésed.
Természetesen előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt esetleg meghosszabbodik a beszerzési idő, ezekért az esetlegesen előforduló késésekért nem vállaljuk a felelősséget, ebben az esetben értesítünk téged és eldöntheted, hogy fenntartod-e a továbbra is a rendelésed, vagy lemondasz róla.
Bővebb információt az ÁSZF-ben találsz (6. pont - A megrendelések feldolgozása és a teljesítés).
Nem biztos, hogy egész nap az általam megjelölt átvételi ponton tudok lenni. Mi a teendő?
A futárszolgálatok általában munkaidőben, 8-tól 17-ig kézbesítenek ki csomagot.
Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt, és bár van erre külön platform, azért ide is beírhatod a mobilszámod.
Ha már leadtad a megrendelésed, de nem írtál hozzá megjegyzést, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Sérült vagy hiányos a csomagom! Mit tegyek?
A csomagot mindenképpen át kell venned, a tranzakció csak ekkor minősül teljesítettnek.
A külső csomagolás látható sérülése esetén kérünk, hogy még a futár jelenlétében ellenőrizd a csomagot, állítsatok ki erről egy jegyzőkönyvet, majd a futár továbbítja ezt részünkre.
Ha nem történik meg az ellenőrzés és nem kapunk róla jegyzőkönyvet, azt utólagos reklamációnak kell tekintenünk és ezt nem áll módunkban elfogadni!
Ha a csomag kívülről sértetlen, de kibontás után kiderül, hogy a benne lévő termék sérült vagy hiányos, azt kérjük, haladéktalanul jelezd az ügyfélszolgálatunk felé.
Előre utalással szeretnék fizetni, hova utalhatom a végösszeget?
Amennyiben az előreutalásos fizetési módot választottad, az általad megadott e-mail címre érkezik a rendelésed után egy elektronikus számla, az azon szereplő bankszámlaszámra kell átutalnod a végösszeget.
A rendelés teljesítése csak az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után történik meg.
Bankkártyával szeretnék fizetni. Van rá mód?
A személyes átvételi módnál sajnos nem tudsz bankkártyával fizetni, postapontokon és házhozszállításnál igen.
A termékem mellől hiányzik a garanciajegy!
Nem hiányzik, a garanciát/jótállást a számlával érvényesítheted, külön garanciajegyet nem küldünk.
A termék egyedi azonosítója (Serial Number, SN) megtalálható és beazonosítható a számlán.
Szeretném véleményezni a vásárlást. Van rá mód?
Persze – minden visszajelzést köszönünk. Az ügyfélszolgálati e-mail címünkre küldheted észrevételeidet, igyekszünk mielőbb reagálni rá.